Fotografija Ruševine vzhodnih vrat h gori Xianfa v Stari poletni palači

CC BY-SA 4.0

CC BY-SA 4.0 europeana.eu

Fotografija Ruševine vzhodnih vrat h gori Xianfa v Stari poletni palači

Črno-bela fotografija prikazuje oddaljen pogled na ruševine vzhodnih vrat k umetnemu griču Xianfa (Xianfashan 線法山) v predelu Stare poletne palače (Yuanmingyuan 圓明園) v Pekingu, ki se imenuje »Evropski paviljoni« (Xiyanglou 西洋楼). Zasnovali in zgradili so ga jezuiti v evropskem baročnem slogu. Gradnjo je vodil jezuit Giuseppe Castiglione (1688–1766). Kot izraz nebes na zemlji je bila Stara poletna palača dom tisočih neprecenljivih zakladov in umetniških del. Njeno lepoto so dobro poznali tudi zunaj Kitajske. Ta del poletne palače je največji izraz zanimanja cesarja Qianlonga (vladal 1735–1796) za evropsko umetnost. Paviljone so angleške in francoske čete skupaj s preostalimi zgradbami uničile leta 1860 med drugo opijsko vojno.

Fotografija je 335. od 449 fotografij Pekinga in okolice v albumu, ki ga je Ivan Skušek ml. kupil med bivanjem v Pekingu (1914–1920). V ročnem popisu albuma je fotografija imenovana Yüen-Ming-Yüen: Nr. 334 gegenwärtig. ... več

Črno-bela fotografija prikazuje oddaljen pogled na ruševine vzhodnih vrat k umetnemu griču Xianfa (Xianfashan 線法山) v predelu Stare poletne palače (Yuanmingyuan 圓明園) v Pekingu, ki se imenuje »Evropski paviljoni« (Xiyanglou 西洋楼). Zasnovali in zgradili so ga jezuiti v evropskem baročnem slogu. Gradnjo je vodil jezuit Giuseppe Castiglione (1688–1766). Kot izraz nebes na zemlji je bila Stara poletna palača dom tisočih neprecenljivih zakladov in umetniških del. Njeno lepoto so dobro poznali tudi zunaj Kitajske. Ta del poletne palače je največji izraz zanimanja cesarja Qianlonga (vladal 1735–1796) za evropsko umetnost. Paviljone so angleške in francoske čete skupaj s preostalimi zgradbami uničile leta 1860 med drugo opijsko vojno.

Fotografija je 335. od 449 fotografij Pekinga in okolice v albumu, ki ga je Ivan Skušek ml. kupil med bivanjem v Pekingu (1914–1920). V ročnem popisu albuma je fotografija imenovana Yüen-Ming-Yüen: Nr. 334 gegenwärtig. (DZ, MV)

Kraj izdelave: Peking
Tehnika izdelave: črno-bela fotografija
Dimenzije: dolžina: 13,5 cm, širina: 8,6 cm
Št. delov/kosov: 1
Trenutni lastnik: Slovenski etnografski muzej
Pretekli lastniki in obdobja lastništva: Ivan Skušek ml. in Tsuneko Kondo Kawase - Marija Skušek, Narodni muzej Slovenije, Slovenski etnografski muzej
Stanje predmeta, obravnava in poškodbe: dobro ohranjena, slabša ločljivost

Imate komentar ali dodatno informacijo o predmetu?