Fotografija Bakrorez na papirju – prvotno gledališče v Stari poletni palači

CC BY-SA 4.0

CC BY-SA 4.0 europeana.eu

Fotografija Bakrorez na papirju – prvotno gledališče v Stari poletni palači

Črno-bela fotografija prikazuje natisnjeno podobo gledališča s fontano Xieqiqu 諧奇趣 v predelu Stare poletne palače (Yuanmingyuan 圓明園) v Pekingu, ki se imenuje »Evropski paviljoni« (Xiyanglou 西洋楼). Zasnoval ga je jezuit Giuseppe Castiglione (1688–1766).

Gre za enega v nizu dvajsetih bakrorezov, ki jih je leta 1783 naročil cesar Qianlong (vladal 1735–1796) in so jih natisnili tri leta pozneje. Odtise, zbrane v delo Dvajset pogledov na evropske paviljone v Stari poletni palači, je oblikoval in verjetno izdelal dvorni umetnik in Castiglionejev učenec Yi Lantai 伊兰泰 (1749–1786). Napis v zgornjem desnem kotu pove, da gre za drugo podobo v albumu, ki upodablja severno fasado pročelja s fontano xieqiqu. (DZ, MV)
Bakrorezi so pomembna slikovna dokumentacija evropskih paviljonov v Stari poletni palači, ki so največji izraz zanimanja cesarja Qianlonga za evropsko umetnost. Paviljon so angleške in francoske čete skupaj s preostalo poletno ... več

Črno-bela fotografija prikazuje natisnjeno podobo gledališča s fontano Xieqiqu 諧奇趣 v predelu Stare poletne palače (Yuanmingyuan 圓明園) v Pekingu, ki se imenuje »Evropski paviljoni« (Xiyanglou 西洋楼). Zasnoval ga je jezuit Giuseppe Castiglione (1688–1766).

Gre za enega v nizu dvajsetih bakrorezov, ki jih je leta 1783 naročil cesar Qianlong (vladal 1735–1796) in so jih natisnili tri leta pozneje. Odtise, zbrane v delo Dvajset pogledov na evropske paviljone v Stari poletni palači, je oblikoval in verjetno izdelal dvorni umetnik in Castiglionejev učenec Yi Lantai 伊兰泰 (1749–1786). Napis v zgornjem desnem kotu pove, da gre za drugo podobo v albumu, ki upodablja severno fasado pročelja s fontano xieqiqu. (DZ, MV)
Bakrorezi so pomembna slikovna dokumentacija evropskih paviljonov v Stari poletni palači, ki so največji izraz zanimanja cesarja Qianlonga za evropsko umetnost. Paviljon so angleške in francoske čete skupaj s preostalo poletno palačo uničile leta 1860 med drugo opijsko vojno.

Fotografija je 344. od 449 fotografij Pekinga in okolice v albumu, ki ga je Ivan Skušek ml. kupil med bivanjem v Pekingu (1914–1920). V ročnem popisu albuma je fotografija imenovana Yüen-Ming-Yüen: Theater (nach orig. Bild). (DZ, MV)

Kraj izdelave: Peking
Tehnika izdelave: črno-bela fotografija
Dimenzije: dolžina: 14,1 cm, širina: 8,5 cm
Napis - vsebina: xieqiqu beimien er 諧奇趣北面二
Št. delov/kosov: 1
Trenutni lastnik: Slovenski etnografski muzej
Pretekli lastniki in obdobja lastništva: Ivan Skušek ml. in Tsuneko Kondo Kawase - Marija Skušek, Narodni muzej Slovenije, Slovenski etnografski muzej
Stanje predmeta, obravnava in poškodbe: dobro ohranjena

Imate komentar ali dodatno informacijo o predmetu?

Ostali predmeti v tej zbirki

Nalagam predmete...

VAZ omogoča

Arrs Logo

Partnerji projekta

Filozofska Fakulteta
Oddelek Za Azijske Studije
Zrs
Sem

Sodelujoče inštitucije

Narodni Muzej Slovenije
Pokrajinski Muzej Celje
Pomorski Muzej